نظریه های عجیب در بازی های رایانه ای

0

درحالی که درست است که بیشتر بازی های ویدئویی که ما بازی میکنیم روایت های مختلفی دارند تا هر کدام با اقداماتی در بازی تجربه ای متفاوت به ما بدهند ، تعداد زیادی از گیمیرهای الان خودشان اقدام به ایجاد خلاقیت و روایت تازه میکنند.بازیکنانی هم هستند که از چیزی که از بازی به آنها ارائه میشود از روایت داستانی گرفته تا نظریه های علمی وتخیلی در بازی راضی نیستند.برخی از این ها دارای نظریه هایی با روایت های قومی ، تخیلی و پر پیچ و خم هستند که نیاز به ذهن هایی خیالاتی برا درکشان دارد ولی با اینحال منکر آن نمیشود شد که در همین ها هم ذره ای از رنگ واقعیت وجود دارد.اجازه بدید نگاهی بندازیم به بازی های مهم در تمام دوران همراه با نظریه و تئوری های فن های این بازی ها.همونطور که میدانید در این مسیر رسوایی های بزرگی را پیش رو خواهیم داشت،با گیم سورس همراه باشید

Super Smash Bros . قوانین سازنده ی آن در سری های این بازی
Super Smash Bros بازی سبک مبارزه ای و محبوبی است که در طول زمان باعث شده افراد و دوستان زیادی را همراه با کنترلهایشان برای مبارزه دور هم جمع کند.یک نظریه اشاره میکند به داستان و روایت فراگیر آن در تمام سری ها که برمیگردد به ذهن خالق آن یعنی ماساهیرو سوکورای. اولین باس بازی را در نظر داشته باشید ، همان Master Hand.خیلی ها باور دارند که شخصیت Master Hand همان سازنده بازی سوکورای است ، همان مغز متفکری که پشت همه ی ستاره های مبارزه قرار دارد.با توجه به اینکه بازی در حال محبوب تر و بزرگ تر شدن است ممکن است نظریه و تئوری های دیگری را هم همراه خود داشته باشد.

نظریه های عجیب در بازی های رایانه ای

نظریه های عجیب در بازی های رایانه ای

Crazy Hand، با طبیعت بی نظم و سرکش خودش ، نشان دهنده میل ساکورایی به شکستن قوانین در سری های بازی و رفتن به فراتر از آن است. به همین علت است که Master Hand و Crazy Hand در هنگام حمله در ایجاد هماهنگی با هم مشکل دارند زمانی که شما این دو را برای مبارزه انتخاب میکنید.اگر فرض کنیم این نظریه درست نباشد پس باید امیدوار باشیم که در آینده دو مبارز مانند Arthritic و Defeated Hands به بازی اضافه نمیشود.

پدر رد در دو نسخه بازی پوکمون قرمز/آبی در تمام طول بازی حضور دارد
در این قسمت تئوری داریم در رابطه با موضوع ” مرگ پدر رد” از بازی پوکمون قرمز/آبی.
اگر شما هم دربازی با عنوان اول یعنی افسانه ای و فرار طولانی در سری بازی پوکمون روبه رو شده باشید، پس حتما شما میدانید که تنها مادر رد است که دربازی حضور دارد.در واقع ذره ای اشاره به پدر قهرمان داستان ما در بازی نمیشود ، و این باعث میشود که ما فکر کنیم او اهمیت چندانی ندارد.
با اینحال یک نظریه هست که میگوید پدر رد در تمام طول بازی حضور دارد! احتمالا پدر رد او را در بازی دنبال میکند تا او تبدیل به بهترین شود. به یاد دارید راهنمای هر استادیوم جیم را که جلوی در منتظر ورود هر مبارز جیم مینشت؟ او ممکن است پدر رد باشد که او را قبل از مبارزه آماده و راهنمایی میکند.به نظر نمیرسد که او کارش راهنمای جیم باشد زیرا فقط به رد راهنمایی میدهد و دیگر تمرین کننده ها را کاملا نادیده میگیرد ، پس بنابراین ممکن است این نظریه به حقیقت نزدیکتر باشد؟

نظریه تلقین در بازی Mass Effect
این نظریه ممکن است احمقانه به نظر برسد ولی با اینحال جالب ترین نظریه است که ممکن است دید شما نسبت به آخر بازی Mass Effect 3 را تغییر دهد.در این نظریه ادعا میشود که به فرمانده شپرد هربار تلقین میشود که موقع مواجه شدن با چراغ دیدبانی Prothean در سرزمین باستانی ادن، شروع بازی اول را تداعی میکند.کاربری که این نظریه را مطرح کرده موضوع کنترل شهرها با ذهن را مطرح میکند که قسمت های مختلف بازی مانند آزمایشگاه در ویرمیر همان مکان Rachni Queen در بازی Noveria را تلقین میکند و سیارههایی که توسط ذهن کنترل میشود در Feros.

نظریه های عجیب در بازی های رایانه ای

نظریه های عجیب در بازی های رایانه ای

به نظر میرسد پوروتنزها از قدرت تلقین استفاده میکنند ، که همچون سلاحی خطرناک برای نابودی میباشد ، تا بتوانند شپرد را برای ادامه نبردهایشان داشته باشند. توهمات شنوایی شپرد یکی از همان تلقین ها است. شپرد ممکن است یک عروسک خیمه شب بازی باشد اما با این حال این نظریه دید و استدلالی ضعیف و بچگانه ای دارد با اینکه به وضوح ما در قسمتهایی از بازی حق انتخاب داریم همچنین در اواخر بازی سری دوم.

آن پسر در لیمبو (برزخ) یک تبهکار است
براساس این نظریه ، پسر و دختری که در بازی برزخ حضور دارند با هم مردند ، اما همه چیز تقصیر آن پسر بوده است. این پسر ساکنان برزخ را به اشکال مختلف نابود یا شکنجه میکند. او با اینکه کوچک است ولی بسیار خشن میباشد و در اوایل بازی عنکبوت ها را تکه تکه میکند ، پای آن را میکند و از آن به عنوان پل استفاده میکند.این نمونه هایی از وحشیگری است.به دلیل اینکه او به عنوان شخصیتی با ماهیت خشن درک میشود بقیه بچه هایی که در برزخ هستند از او فاصله میگیرند.

اریس هرگز قرار نبود در بازی Final Fantasy VII بمیرد
این نظریه ادعا میکند که اریس نباید هرگز به دست سفیروس کشته میشد بلکه باید مرگ او در لحظه تصمیم آخر اتفاق میفتاد.شواهدی که از این نظریه حمایت میکند در واقع مربوط به گوشه ای از بازی هست که میگوید احتمالا شخص دیگری قبل از وقوع آخرین نبرد وجود داشته است ، در هنر و طرحی که در دفترچه راهنمای اریس وجود دارد اشاره میکند به یک تندباد (به نظر میرسد خیلی وقت قبل از گرفتن این دفترچه او مرده بوده است) و سلاح او دارای توانایی و قابلیت ap بالایی در مقایسه با سلاح های بقیه بوده است.

نظریه های عجیب در بازی های رایانه ای

نظریه های عجیب در بازی های رایانه ای

درحالی که مرگ اریس یک لحظه فراموش نشدنی و غمگین برای هر فن jrpg بود ، این نظریه میتواند دید شما را نسبت به همه چیز بعد مرگ او تغییر دهد.

بوکر دویت درواقع همان اندرو رایان است
ادعا میشود که بوکر دویت ، شخصتی در بازی BioShock Infinite میتواند همان اندرو رایان باشد ، یکی از دشمنان اصلی در سری اول بازی BioShock. بدلیل ماهیت الیزابت و جهان های موازی که در آن قدم گذاشته اند ، بدلیل آنکه عبور جاذبه ای نمیتواند به تنهایی بیان کند که چنین چیزی در جهان ممکن است امکان پذیر باشد اما میتواند اتفاقات متفاوتی را که در کلومبیا افتاده است به ما نشان دهد. اندرو رایان در واقع شکل متفاوتی از بوکر باید باشد ، یک خواهر کوچکتر از تکه هایی متفاوت از شخصیت الیزابت.به عنوان اثبات بیشتر بوکر قادر به استفاده از توانایی bathysphere بود ، چیزی که تنها با استفاده از dna رایان فعال میشد.

وزن پورتال هم وزن مکعب هایی که وزن یک مرده را نگه میدارد است
این نظریه یک نظریه بسیار ساده و غمنگیز است : در مکعب پورتال جسد فرد آزمایش شده نگهداری میشود. بزرگترین تکه هایی که از شواهد نظریه حمایت میکند از رها شدن مکعب هایی که در زباله سوز میفتد می آید ، “برادر کشی”.این نظریه بیشتر توسط نقاشی ها و نوشته هایی که از راتمن بجا مانده است حمایت میشود و تعدادی عکس از تصاویر مردم در کنار مکعب های همراه. این نظریه یک حس بد به ما میدهد، بعد از آنکه متوجه میشویم یک پورتال تا چه اندازه میتواند پلید باشد.

آیا لوئیجی در نینتندو ، تاریک و پلیدتر از آنچیزی است که فکر میکنیم
ما همه میشناسیمش و عاشق ماریو سبز و دراز هستیم ، همان برادر ماریو با اسم لوئیجی. ولی واقعا ما چه چیزهایی فراتر از اینکه او با ارواح مبارزه میکند و آنها را میکشد میدانیم؟ درحالی که ماریو همیشه همچون یک قهرمان است و ما اغلب میبینیم لوئیجی در جایگاه شخصیت دوم و کمک کننده در بازی های ماریو حضور دارد. ولی اگر ماهیت و قدرت واقعی لوئیجی فراتر از یک دوست باشد چه ، یک لوله کش با سبیل هایی عجیب؟
یک نظریه بیان میکند که لوئیجی درواقع تناسخ یافته ی روح پدربزرگ دوک Bleckبزرگ در بازی Super Paper Mario میباشد.پدربزرگ دوک بلک بزرگ قدرتی برای تخریب قلب های آشوب زده داشت قدرتی که برای نابودی و ازبین بردن جهان استفاده میشد.برخی از شواهد نشان میدهد که در بازی Paper Mario : در هزارساله ، زمانی که لوئیجی در رابطه با آخرین ماجراجوییش برای ماریو توضیح میدهد که تعداد زیادی از سرزمین هایی که او در آنها بوده به طور تصادفی ازبین میرفتند. و در اینجا این حقیقت دیگری روشن میشود که او تنها کسی است که قدرت این را دارد که مسیری را در بازی Mario & Luigi: Dream Team رو به جهان Dream World ایجاد میکند. به نظر میرسد این لوئیجی دراز ما قدرت نابودی جهان رو هم داشته باشد ، پس بخاطر داشته باشید دفعه بعد بیشتر مواظبش باشید سرگرم کننده باشد.

چطور مناطق تهی Minecraft جان شما در بازی نابود میکند
ما همه میدانیم که سقوط در نقاطی تهی و پوچ در بازی Minecraft شما را خواهد کشت.اما میدانید چطور؟یک نظریه در واقع بیان میکند که این نقاط تهی درواقع سیاه چاله است.

نظریه های عجیب در بازی های رایانه ای

نظریه های عجیب در بازی های رایانه ای

شواهد این نظریه این است که شما سقوط میکنید در نقطه ای بینهایت تا جون شما تمام شود ، تکه تکه شدن در زمان.معمولا در بازی ، سقوط کردن ضرورتا شما رو به کشتن نمیدهد ، در واقع آن شما را در زمان به عقب میبرد. ولی اگر فکر کنیم نقاط پوچ در بازی همچون سیاه چاله است پس بدین معنی است که گرانش بیش از حد بدن شما را هرچه بیشتر سقوط کنید کم کم له و نابود میکند .این توضیح میدهد که چطور جان شما بعد از سقوط در آن کم کم ازبین میرود.پس حالا که میدانید مواظب قدمهایتان باشید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید